diumenge, 21 de febrer del 2010

Conte amb lliçó : El ball de les nines




"Tinc al voltant unes nines que no es mouen, si les vull fer ballar les he de moure jo sola ?.
M'encantaria fer-las ballar totes a una però no se fer-ho. O pot ser que jo sigui també una nina i no ser parlar.


Miro fixament amb els ulls son com dos botons pintats tinc una boca amb un somriure fetes amb fil i agulla, las mans no tenen dits,els cabells son de llana taronja,  no tinc cordes vocals ara m'adono que soc una mes dintre de la habitació de la nena asseguda sobre llit amb coixins roses, totes les nines em miren estan al prestatge junt a uns contes. Em miren i potser diguin qui es per estar asseguda al llit es més que nosaltres?


Jo tant sols vull ballar i mourem junt a totes les nines i fer d'aquest moment un moment insubstituïble.. Totes som importants per la nena potser jo sigui la mes nova la que menys historia tingui però dins d'aquest tros de drap hi ha un cor tant gran que quasi em surt afora.

Vull ballar amb totes les nines la cançó de la 
Concòrdia ni ser mes que l'altre ni menys tant sols una més entre totes." 




Lliçó: Quan pensem que som més que ningú sempre hi ha algú que ens baixa del nuvol i ens diu que tots som iguals vivim i morim tant se val els diners que tenim.. la vida es una i no es compra amb diners de veritat, es guanya dia a dia.. Fem la nostre historia  amb coses dolentes i bones, però a la fí som nosaltres mateixos qui la fem bona o dolenta...

LISEBE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada