diumenge, 24 de gener del 2010

Historia d'una tassa



Es una tassa blanca, de porcellana antiga amb dibuixos de flors d'aquelles que fan venir les ganes de prendre un bon cafè, una mica de sucre i una bona companyia.


Una tassa que recorda els moments tranquils de la vida, un disseny amb un punt de classe, d'estil. i d'epoca, amb el seu plat que conjunta tant bé


Una tassa que encara estan al prestatge de la cuina crida l'atenció, perquè tothom es fixa, -"mira que bonica petita i bonica .." diuen quan la mira'n, sembla que estigui orgullosa de ser-hi de servir i contenir infinitats de cafès en la seva vida , ja te una edat uns anyets primer va estar a la cuina de l'avia, després a la de la mare i ara a la meva cuina i sempre donant el mateix servei, però per molts anys que passin sempre serà la meva tassa ..


La que em porta records i em dona un dels millors plaers prendre'm un bon cafè.


LISEBE

11 comentaris:

  1. de vegades aniria be que moltes persones fossin com una d'aquestes tasses, que no cambien mai.
    Te premi ser el primer en estrenar el blog.....;)

    ResponElimina
  2. doncs jo ja et segueixo!!
    bona iniciativa!!!
    petons

    ResponElimina
  3. Doncs Garbi (Joan) tens tot el meu agraiment,i ja em pensaré el premi!!

    Petonets.

    ResponElimina
  4. Juan:

    Estás en todo!!!
    Gracias por venir hasta aquí !! Eres un sol!!!!
    Besos

    ResponElimina
  5. Bargalloneta:

    Moltes gracies preciosa, es una manera de veure com puc seleccionar bé els apunts (entrades o posts)

    Petonets guapa

    ResponElimina
  6. Enhorabuena por este nuevo proyecto al que titulas "L'altre Lisebe". Seguro que también te dará muchas satisfacciones, pero lo importante es que te sientas feliz y estés ilusionada. Me gusta la tacita de café y te imagino besándola y acariciándola con tus manos .
    Un abrazo para ti, Lisebe

    ResponElimina
  7. Muchas gracias Luis Antonio por acompañarme en este nuevo proyecto, sí estoy muy ilusionada y deseo que funcione.

    De nuevo te agradezco que estés aquí a mi lado.

    Muchos besosssssssssssssssssss

    ResponElimina
  8. un cafè, un parèntesi per allunyar-se del mñon un moment, en solitud o en bona companyia

    ResponElimina
  9. Docs sí Jesus pendre un bon cafè en el moment propici es molt alentador i son dels moments de la vida mes desitjats oi?

    ResponElimina
  10. m'agraden aquestes tasses tan plenes d'història

    ResponElimina