dimarts, 21 de desembre del 2010




En un dia fred d'hivern
i tan prop de les
festes
tan solament em resta
compartir la meva passió
el meu desig
el meu plaure i la meva força
per celebrar
la vida...
amb l'únic pensament
de ser feliços..
Desitjos compartits
entre
dos o entre molts..
però en qualsevol cas
sempre amb
la major de les felicitats
estimant i sent estimats
sent útils..
però mai insubstituïbles,
sent únics i valuosos
donant-nos sense reserva..
I sobretot
repartir afecte
és gratis
però no solament de paraula
sinó de cor
que és més autentic
i genuí.
El meu desig és
que l'amor ompli
cada racó de les nostres vides
i es faci la llum en
cada somriure,
cada mirada.
i cada mostra d'afecte.
Siguem feliços

Bones festes!
i que siguin tots els dies.


lisebe

1 comentari:

  1. Es veritat que mostrar afecte no costa tant com pensem, no ens fa mal donar afecte, no per les festes si no tots el dies.

    Bones festes preciosa de tot cor, ens les mereixem!

    Petons i una forta abraçada.

    ResponElimina